Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Vår i luften

Av spelesset - 14 mars 2012 20:39

Dagarna bara rullar på, morgon, middag, kväll, morgon, middag kväll etc. Vart ska detta bära av. Jag är inne i ekorrhjulet och jag hinner knappt känna efter att det är vår i luften förrän det snart börjar bli höst igen. Ständig jakt efter skor och kläder efter rätt väderlek. Går i stan för att se om det finns några fynd. Icke, allt är till fullpris och jag inser ganska snabbt att min budget inte håller för att köpa både ny vårjacka, vårskor och samtidigt byta bil. Går istället hem för att se vad som finns i gardroben för att se om det finns något som kan användas igen.

På tal om att byta bil. Det är en djungel. Var idag och besökete Toyota för att se hur begagnetmarknaden ser ut. Servicen var urkass, när jag berättade  att jag inte är intresserad att lägga 150 000 kr på en bil, var plötsligt alla säljare väldigt upptagna. Är det någon som har något bra tips angående begagnatbilar?


Ska snart byta arbete. Är lätt nervös. Man vet vad man har men inte vad man får... Har mer eller mindre flytt från mitt gamla arbete. Har mått väldigt dåligt där den senaste tiden och insåg att en förändring behövdes. Började därför att aktivt att söka arbete. Har sagt upp mig från mitt arbete och ska om någon vecka börja på det nya. Är rädd för att jag ska hamna i samma fälla igen med ångest, stress och sömnlösa nätter.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av spelesset - 9 mars 2012 12:30

Kyrkklockorna klingar i bakgrunden. Klockar har slagit kl 1330 och jag är hemma. Känns underbart. Sitter här i soffan fortfarande iklädd pyjamas. Ska snart gå och hämta tvätten som ligger i tumlaren i källaren. Sen får vi se vad denna dagen har att e...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards